Масло моторное Shell Helix Ultra 5w40 синтетическое, SN/SN PLUS/CF, ACEA A3/B3/B4, универсальное, 4л, арт. 2753/1032
Масло моторное Shell HELIX ULTRA 5W40 SM/SN/CF синтетическое, универсальное
Shell Helix Ultra было разработано с использованием специальной активной чистящей технологии «Шелл», помогая вашему двигателю работать на полную мощность вплоть до следующей замены масла и защищая его от отложений и износа. Оно подходит для применения с максимальными интервалами замены, рекомендованными производителями техники.
- Уникальная технология активных моющих присадок помогает защищать самые современные двигатели от образования отложений.
- Превосходная защита от износа и коррозии.
- Помогает удалить отложения, образовавшиеся в результате использования менее эффективных моторных масел.
- Отличная защита от деградации масла в течение всего интервала замены масла.
- Низкая испаряемость.
- Быстрая подача масла для ускоренного прогрева двигателя⁵.
- Одобрено многими производителями современных автомобилей и рекомендовано Ferrari.
- Исключительная защита и моющие свойства масла – даже на самых долгих интервалах замены, рекомендованных производителями техники.
- Может использоваться в бензиновых, дизельных и газовых двигателях легковых автомобилей, а также в двигателях, работающих на биодизеле или смеси бензина и этанола.
- Улучшенная защита от преждевременного воспламенения на низких оборотах (LSPI). Новейшие бензиновые двигатели, в которых совмещены системы непосредственного впрыска в цилиндры и системы турбонаддува, могут быть подвержены разрушению от преждевременного воспламенения на низких оборотах (LSPI), приводящее к неконтролируемому воспламенению топлива.
Применение:
Полностью синтетическое моторное масло Shell Helix Ultra обеспечивает максимальную защиту двигателяпри самых высоких и самых низких температурах окружающей среды, а также при крайне тяжелых дорожных условиях. Моторное масло Shell Helix Ultra может использоваться в бензиновых, дизельных (без сажевых фильтров) и газовых двигателях легковых автомобилей, а также в двигателях, работающих на биодизеле или смеси бензина и этанола.
Физико-химические свойства:
Кинематическая вязкость при 40°C, сСт (ASTM D445): 75.7
Кинематическая вязкость при 100°C, сСт (ASTM D445): 12.8
Индекс вязкости (ASTM D2270): 170
Динамическая вязкость при -30°C, сП (ASTM D5293): 6400
Динамическая вязкость (MRV) при -35°C, сП (ASTM D4684): 17700
Плотность при 15°C, кг/м³ (ASTM D4052): 843
Температура вспышки, °C (ASTM D92): 235
Температура застывания, °C (ASTM D97): -36
Спецификации и одобрения:
- API SN PLUS
- API SN
- ACEA A3/B3, A3/B4
- BMW Longlife-01
- MB-Approval 229.5, 226.5
- VW Standard 502. 00, 505.00
- Porsche A40
- Renault RN 0700, RN 0710
- PSA B71 2296
- Chrysler MS 10725, 12991
- Fiat 9.55535.Z2 и Fiat 9.55535-N2 (соответствует требованиям)
- Также подходит для использования в современных бензиновых двигателях с турбонаддувом и прямым впрыском, где обеспечивает защиту от преждевременного зажигания на низких оборотах (LSPI).
Производитель оставляет за собой право без уведомления менять характеристики, внешний вид, комплектацию товара и место его производства.
В случае, если в описании товара прямо не указано обратное, гарантийный срок на такой товар не установлен.
Код товара: 272865 Масло моторное SHELL HELIX DIESEL ULTRA CF B3/B4 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550046380 |
МКАД 14 шт. ОСТШ 3 шт. ЛЕСК 4 шт. Интернет 14 шт. |
1 220 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 272866 Масло моторное SHELL HELIX DIESEL ULTRA CF B3/B4 4л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550046371 |
МКАД |
3 700 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 583697 Масло моторное SHELL HELIX ECO SN/CF 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550058242 |
МКАД 7 шт. ОСТШ 0 шт. ЛЕСК 0 шт. Интернет 7 шт. |
680 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 583699 Масло моторное SHELL HELIX ECO SN/CF 4л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550058241 |
МКАД 12 шт. ОСТШ 0 шт. ЛЕСК 0 шт. Интернет 12 шт. |
2 060 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 536198 Масло моторное SHELL HELIX HIGH MILEAGE SN A3/B4 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550050426 |
МКАД 5 шт. ОСТШ 5 шт. ЛЕСК 0 шт. Интернет 5 шт. |
960 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 536199 Масло моторное SHELL HELIX HIGH MILEAGE SN A3/B4 4л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550050425 |
МКАД 22 шт. ОСТШ 3 шт. ЛЕСК 0 шт. Интернет 22 шт. |
2 910 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 264202 Масло моторное SHELL HELIX HX7 SN/CF A3/B4 1л п/сАртикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550051496 |
МКАД 69 шт. ОСТШ 5 шт. ЛЕСК 6 шт. Интернет 69 шт. |
620 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 262764 Масло моторное SHELL HELIX HX7 SN/CF A3/B4 4л п/с |
МКАД 48 шт. ОСТШ 2 шт. ЛЕСК 12 шт. Интернет 48 шт. |
1 885 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 389010 Масло моторное SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC SN/CF A3/B4 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550051580 |
МКАД 41 шт. ОСТШ 5 шт. ЛЕСК 8 шт. Интернет 41 шт. |
905 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 389011 Масло моторное SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC SN/CF A3/B4 4л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550051529 |
МКАД 58 шт. ОСТШ 15 шт. ЛЕСК 5 шт. Интернет 58 шт. |
2 800 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 500776 Масло моторное SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550046359 |
МКАД 16 шт. ОСТШ 7 шт. ЛЕСК 0 шт. Интернет 16 шт. |
1 120 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 030098 Масло моторное SHELL HELIX ULTRA SN/CF A3/B4 1л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550055904 |
МКАД 32 шт. ОСТШ 18 шт. ЛЕСК 8 шт. Интернет 32 шт. |
1 205 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
||
Код товара: 030099 Масло моторное SHELL HELIX ULTRA SN/CF A3/B4 4л син.Артикул: SHELL SAE 5W40 Производитель SHELL 550055905 |
МКАД 117 шт. ОСТШ 14 шт. ЛЕСК 16 шт. Интернет 117 шт. |
2 966 ₽ Товар в Корзине
В наличии |
Какое масло лучше заливать в двигатель Mitsubishi ASX видео
Mitsubishi ASX – компактный городской кроссовер, который на сегодняшний день доступен только на вторичном рынке. В связи с этим сейчас более чем актуален вопрос о возможности самостоятельного обслуживания данного авто. Машина достаточно надежная, изготовлена из качественных компонентов. Но с возрастом автомобиля тема ремонта становится более актуальной и, к тому же, не каждый захочет пользоваться дорогостоящими услугами дилерского центра Mitsubishi. Поэтому все больше владельцев приспосабливаются к обслуживанию своими силами. Здесь не идет речи а каком-то сложном ремонте, ведь для начала достаточно заменить расходные материалы – например, поменять моторное масло. Это одна из самых простых и, в то же время, самых важных процедур обслуживания ASX. Рассмотрим ее подробнее.
Лучшее моторное масло. существует ли оно?
Как выбрать масло
Этот вопрос задает себе каждый неопытный или профессиональный автомобилист. И действительно, не всегда можно сразу определиться с подходящей жидкостью для мотора ASX, учитывая огромное разнообразие фирм по производству смазочных материалов. Среди них, конечно, лучше выбирать самые именитые и статусные бренды, которые, в то же время, считаются самыми дорогими. Покупка аналога – весьма спорный вопрос. Чтобы выбрать подходящий аналог, необходимо знать параметры масла, указанные в инструкции по эксплуатации Mitsubishi ASX.
У компании Mitsubishi есть собственное, оригинальное масло, с которым одноименный кроссовер сходил с заводского конвейера. Так, речь идет продукте Engine Oil с классом вязкости 5W-30. Таким образом, перед нами полностью синтетическое масло, соответствующее всем международным стандартам API и ALSAC. И вообще синтетика – наилучший вариант для современной машины.
Сколько и когда заливать масла в Митсубиси АСХ?
Моторная жидкость для Mitsubishi ASX заливается в определенном количестве. Независимо от рабочего объема двигателя, можно рассчитать средний объем заливаемого масла для всех моторов ASX – он составляет 4,2 литра. В любом случае, рекомендуется приобретать канистру объемом 5 литров, ведь не исключено, что в дальнейшем придется доливать масло.
Что касается регламента замены, он составляет 15 тысяч километров, согласно рекомендациям производителя. Но если учесть тяжелые условия эксплуатации в России (по сравнению с благоприятным европейским климатом), регламент замены желательно сократить до 10 тысяч километров. Под воздействием неблагоприятных климатических и дорожных условий моторное масло быстро утрачивает свои свойства, и приходит в негодность. Затем наступает так называемое «масляное голодание» – иными словами, сухое трение внутренних деталей, которые начинают испытывать недостаток смазки. В результате компоненты мотора быстро изнашиваются и выходят из строя под воздействием различных грязевых отложений.
Mitsubishi рекомендует
Японские инженеры, конечно же, советуют заливать только свое, фирменное масло Mitsubishi. Не исключено, что такое масло не всегда будет в наличии в конкретном регионе.
Теперь рассмотрим лучшие моторные масла и параметры к ним, а также лучшие бренды-аналоги, у которых есть одобрение от компании Mitsubishi:
Модельный ряд 2010:
- Параметры вязкости SAE:
- Всесезонное – 10W-40, 15W-40
- Зимнее – 20W-40, 25W-40
Модельный ряд 2011:
- Всесезонное: 10W-40, 15W-40
- Зимнее: 0W-40, 5W-40
- Летнее: 20W-40, 25W-40
- Тип масла – синтетическое, полусинтетическое
- Лучшие бренды: Кастрол, Мобил, Xado, ZIC, Лукойл, Kixx, Valvoline
Модельный ряд 2012:
Параметры вязкости по классу SAE:
- Всесезонное – 10W-40, 10W-50, 15W-40
- Зимнее – 0W-40, 5W-40, 5W-50
- Летнее – 20W-40, 25W-40, 25W-50
- Тип масла – синтетическое, полусинтетическое
- Лучшие бренды: Шелл, Кастрол, Мобил, Xado, ЗИК, Лукойл, GT-Oil, Valvoline
Модельный ряд 2013:
Параметры вязкости по классу SAE
- Всесезонное: 10W-50, 15W-40
- Зимнее: 0W-40, 5W-50
- Летнее: 20W-40, 25W-50
- Тип масла – синтетическое, полусинтетическое
- Лучшие бренды: Мобил, Кастрол, Шелл, Xado, Valvoline, Лукойл, ЗИК, GT-Oil
Модельный ряд 2014:
По классу SAE:
- Зимнее – 10W-50, 15W-50
- Летнее – 0W-40, 0W-50
- Всесезонное – 25W-50
- Тип масла – синтетическое
- Лучшие бренды – Кастрол, Шелл, Мобил, Xado, ЗИК
Вывод
Для выбора подходящей жидкости для двигателя Mitsubishi ASX необходимо знать несколько параметров: индекс вязкости SAE, а также допустимый API качества масла для конкретного типа ДВС – бензинового или дизельного. Из рекомендаций – желательно всесезонное синтетическое масло 10W-40 SM, либо синтетическое масло 0W-40/SN.
Видео
Мицубиси Асх 1,8 2013 года меняем масло в двигателе и фильтра Mitsubishi ASX
Watch this video on YouTube
Как да гепим МЕНТЕТО!
В началото на 2016 година в Русия избухна скандал. Полицията там откри тайна фабрика за моторни масла «менте». Както се случва често, българските медии разтръбиха и се прескачаха да преписват една от друга непроверената информация от Фейсбук. Сайтове с претинции за престиж показаха, че не ги интересува истинността на новината, а само заглавието. Историята се представяше за македонска, българска от Враца и т.н. Никой от тях не направи дори една проста проверка в мрежата. Предлагаме на вашето внимание видеорепортаж и връзка към статия на колегите от ERA.by ТУК и още една от Комсомолска правда ТУК
Вероятността част от тези масла да е стигнала до България е нищожна. Количествата, които са намеренни във фабриката (80 тона) и капацитета ѝ за производство са малки — колкото за един квартал на Москва. Това не бива да ни успокоява. Изманици винаги ще има. Въпрос на организация, информация и потребителска култура е да ги спрем.
МAXCAR.BG реши да се включи активно в борбата с ментетата. Те пречат на устойчивото развитие и целите, които сме си поставили. Създават условия за нелоялна конкуренция. Искаме да информираме клиентите си качествено, да публикуваме полезни видеа, съвети и връзки в новинарския портал, който отскоро заработи към магазина. Ще допълваме тази статия с всичко полезно, което ни попадне. Ще се радваме, ако и Вие се включите! Пращайте информация, която ви е попаднала. Имаме намерението да заснемем собствени видеа по темата и активно търсим стоки «менте» за пример, което изненадващо се оказа трудна задача.
Повечето видеа са към края на статията!
Това е видеорепортажът от Русия.
MAXCAR.BG иска да направи няколко допълнителни уточнения!
КАК НЯМА ДА ГЕПИМ МЕНТЕТО
Страна на произход
По-големите производители на моторни масла (например Total, Castrol) произвеждат продуктите си в множество различни рафинерии из Европа. Основната причина за това е, че те по този начин намаляват транспортните си раходи, понякога ползват и по-евтина работна ръка. Рискуваме съвсем да ви объркаме, когато се опитаме да обесним, че логистиката на такива фирми е много сложна. Например: базовите масла се рафинират в първа държава. Присадките (по-сложен продукт) се произвеждат във втора. За капак на всичко, маслото се бутилира в трета, различна страна, където са сметнали, че е по-изгодно или удобно. Съвсем разбираемо е, че често производителите не желаят да съобщават официално за това, да дават обяснения или издават търговските си тайни. Просто пише MADE IN EU!
Всеки един производител полага уникален сериен номер на всяка туба. По него може да се разбере завода на производство и други интересни детайли. За съжаление, никой досега не ни е представял информация за кодирането на номера. Не знаем как да го разчетем. Вероятно това ще остане така още дълго време. Ако раполагате с подобна вътрешна информация, пратете ни я! Ангажираме се да я публикуваме.
Често срещана заблуда сред потребителите е, че баркода може да издаде страната на производство. Това не е така, точно обратното. Първите цифри показват държава на регистрация на производителя в асоциацията GS1, която стандартизира познатите ни баркодове EAN-13 (European Article Number, 13 цифри). С други думи, баркода може да се използва за пасивна заблуда на потребителите. Това често се случва. Понякога неволно, друг път нарочно! Този трик не е забранен никъде, доколкото ни е известно.
Можем да обобщим: Баркодовете нямат никаква тежест за доказване на произход! Най-лесното нещо за фалшификаторите е просто да препишат цифрите от някоя туба.
Повече подробности: ТУК и ТУК и ТУК
Разлики в опаковките
Вече обяснихме, че едно «оригинално» моторно масло би могло да бъде произвеждано едновременно на няколко различни места в Европа. Съвсем нормално е да има разлики в тубите (различни машини, технологии за бутилиране и етикетиране)
При развитите пазари в големите европейски държави е практика етикетите да са само на официалния език. В България все още е рядкост да попаднем на продукти с опаковка, предвидена само за родния пазар. Българският пазар е нищожен (като оборот), а езикът ни обслужва много малко потенциални клиенти (максимум 2 милиона в пазарния сегмент). Повечето производители ни групират в етикетите с други страни от източна Европа или Балканите. Често директно ни пренебрегват. Знаете как редовно инструкциите за експлоатация на български към дадена стока са просто хвърчащо листче, което е притурка на основната книжка. Същото нещо се наблюдава и при моторните масла. 90% от марките нямат инструкции за безопасност и описание на качествата на български. Задължение на вносителите е да лепят тази информация на тубите (опаковката на маслото). Огромна част от тях… просто не го правят. Всеки, който е пазарувал от MAXCAR.BG е виждал стикера, който лепим, за да спазим разпоредбите. Няма да обсъждаме дали това се случва при колегите в други магазини.
Случва се на пазара да попаднат оригинални масла, които са произведени за определена голяма търговска верига, които видимо се отличават от нормалните опаковки. Друг интересен случай е серията на TOTAL — QUARTZ, която се продава само във Франция под името ACTIVA. Вероятно е въпрос на проблем със самата търговска марка. Възможно е QUARTZ да е била вече запазаена в страната. Да не спекулираме. Не сме попадали на официално становище по въпроса.
Много често фирми сменят дизайна на опаковките и етикетите. Добър пример е марката моторни масла Elf, която изцяло промени визията на тубите си преди две години. Към днешна дата (април 2016) Castrol подменя етикетите и сериите на маслата с визкозитет EDGE 5W30, докато серията EDGE 5W40 влезе на българския пазар с новата си визия преди повече от година. Такива промени не са повлияни от забавянето в цикъла на пазара, нямат нищо общо с датата на производство и залежали количества в търговската мрежа. Само чист маркетинг!
Сложно ли ви се струва? Сложно е! Така функционират големите компании. Бавно и тромаво.
Забавно е, че фалшивите масла Castrol Magnatec, които са намерени в Русия са с новия етикет, докато маслата в България все още влизат с нова дата на производство със стария! Измамниците са по-организирани от производителите.
Можем да обобщим: Разликите в опаковките не доказват почти нищо! Трябва да внимаваме в качеството на изработка на тубата, печата на етикетите и за вградени защитни знаци (ако са предвидени)
За щастие на пазара има няколко производители, които имат централизирано производство. Техните изделия са почти еднакви в цяла Европа.
Сертификати
Сертификатите и документацията на продуктите е една много сложна тема. Доста често се спекулира с нея. Обещаваме да дадем по-детайлна информация скоро време. Всеки, който е работил професионално в бизнеса с моторни масла знае, че индивидуален сертификат за произход към всяка туба няма и не е имало! Етикета носи нужната информативност. В сайтовете на всички производители има техническа информация за специалисти.
Чували сме от клиенти, че са виждали туби с прикачени етикетчета, които били сертификат. Обикаляли сме много пъти из Европа и не сме срещали да има такова търговско правило. И на етикетчета не сме попадали. Ако е имало някаде, било е маркетингов трик и нищо повече. Тук идва и един много резонен въпрос:
Ако някой шмекер е инвестирал милиони в машини за производство на менте туби, етикети, машини за пакетиране и т.н., защо не си напечата и малко сертификати, които съвсем не са техническо предизвикателство на фона на останалото.
Хубаво е да знаете, че производството на ментета в Русия е много сложен процес, свързан с много хора. Далеч не е гаражна измамка.
Сега искаме да зададем големите въпроси!
Представлява ли трудност за един търговец да зареди едновременно менте и оригинална стока? Клиентът гледа сертификатите на оригиналния продукт, а получава менте. Не подценявайте измамниците, те не са глупави! Защо са нужни тези сертификати? Какво точно ще ви докажат? Когато си купувате храна от магазина дават ли ви сертификати за произход? Храната си я слагате в устата! Подлежи на много по-сложни и стриктни регулации от моторното масло!… Защо Ви е нужно нещо, което не доказва нищо? Защо Ви е нещо, което по-скоро може да се използва като инструмент за заблуда и отвличане на вниманието, отколкото да докаже автентичност?
Размисли за бизнеса с моторни масла в България!
Понятията Официален вносител, представител т.н.
След влизането на България в ЕС и неговата свободната икономическа зона, понятието «официален» вносител загуби голяма част от своето значение. Днес всеки може да закупи моторни масла от стотици търговци на едро в ЕС, без особени затруднения. Въпрос на цена и търговска логика! Нещо повече, антимонополните закони в зоната забраняват понятия като «изключителен-единствен» вносител. Цените се образуват на базата на обем, точно както е редно! В резултат на това днес в България са ни известни поне 8 вносителя на Тотал. Абсолютно е възможно някой официален вносител да има по-лоши цени от друг, без тапия на стената. Защо е така? Просто вторият пазарува от някой голям търговец, примерно в Германия, който прави 20 пъти по-голям оборот от официалния вносител за България, респективно има далеч по-добра цена. Останалото е въпрос на лични контакти и предприемчивост, които не могат да бъдат регламентирани. Тази ситуация доведе до по-голямо предлагане на едро в страната и срина цената към търговците на дребно. Това косвено е от полза и на самите крайни потребители.
За да обрисуваме ситуацията напълно, трябва да кажем: Някои производители имат търговска политика да продават единствено на един единствен тъговец в дадена страна. Това е нещо, което може да се заобиколи. Естествено! Причината е много проста. Производителят и търговецът се опитват да пазят стоките, които продават от излишна конкуренция на пазара на едро. По този начин си гарантират по-големи печалби. Тази практика създава доста парадокси на пазара в България. Моторни масла със сходни показатели се предлагат на коренно различни цени. Крайните клиенти често се чудят. Как масло от една марка може да бъде двойно по-скъпо от друго на конкурентна престижна марка. Често си мислят, че по-евтиното е «менте» или не е качествено. Сега знаете! Един вносител — скъпо масло, много вносители — евтино масло. В противоречие на интереси е да Ви дадем примери. Важното, което трябва да запомните е: Цените на маслата при дилърите в Европа са доста по-изравнени, отколкото на дивия Български пазар. Има рабира се и други фактори, които ги определят: маркетинг, реклама, технологии, фирмени одобрения, ценова политика на производителите и др.
Клиентски цени
Клиенстката цена е един вид препоръчителна стойност на даден продукт. Нуждата от нея е продиктувана от желанието на вносителите да пазят определена процентна стойност на печалбите си. Тази клиентска цена не е пазарно продиктувана и е средно 100% (двойна) над реалната вносна цена. Схемата е проста. Търговците обявяват тази солидната цена на клиента, ако някой се излъже е отлично. Ако не, търговеца предлага намаление от 20-30%,с което печели клиента. Детски маркетинг! Тази практика през годините е научила хората да си просят отстъпки. После всеки си мисли, че е направил отлична сделка. Връзки има едва ли не. Сини очи, хвалби пред приятели! На тази хитрост и минава времето. Вече е само илюзорна приказка, която заблуждава хората, че скъпото не е «менте»! Логически погледнато, няма причина «ментетата» да не се продават скъпо, ако това ще ги продаде по-лесно. Цялата тази схема създава допълнително безпочвено усещане в потребителите, че на пазара има търговия с фалшиви стоки. Никой от прецаканите с високи цени не желае да си признае, че…. просто са го прецакали. Предпочита да търси обяснения в конспиративни теории и квартални легенди. По-приятно е да си връзкаря със сините очи, не поредния глупак в магазина!
Интернет
Били са времена, когато е било лесно да излъжеш клиента. Той влиза в магазина, гледаш обувките, изплюваш семката и съобщаваш цената на търсената стока. Най-близкият магазин е на четири километра. Да ходи да пита, но там също чоплат семки. Няма да мине по-тънко! Освен, ако колегата няма нова любовница, изискваща спешни допълнителни разходи. Нужни са три-четири продажби на ден и надника е готов. При шест сделки се обмисля втора любовница, екскурзия в Гърция или нов телевизор.
Да, ама не! Вече не е така. Всеки начално образован клиент от новото поколение може за една минута да провери в интернет цените на поне 5 магазина. Интернет тъговците го знаят също. Те се облизват за нов телевизор също! Разликата е, че те продават на потенциален пазар от милиони клиенти и не им се налага да затварят магазина, когато ходят до тоалетна. Разходите им са по-малки — като процентно съотношение към от оборота на продажбите.
Малко хора зная, че регулациите и надзора при интернет търговците са много по-сурови от тези на кварталните магазини и сервизите. Обяснението логично е същото. Електронните магазини са лесни за контрол. Седят си в КЗП (Комисия за Защита на Потребителите) проверяват си, чоплят семки… готино, приятно им е. Глобите са солидни, няма абсолютно никакъв риск от семеен скандал, защото глобеният е втори братовчет по майчина линия. Има контрол и друга организация — КЗК (Комисия за Защита на Конкуренцията). Повечето интернет търговци имат реални-улични магазини (пазара го изисква), където имат склад и допълнително попадат под стандарните регулации: Община, Пожарна, Данъчна Полиция и т.н. Там винаги може да бъде направена проверка за ментета по сигнал на потребител. В общ интерес на всички е такива проверки да бъдат правени. Запомнете, че само оторизиран орган може да ги осъществи! Ако имате съмнение, че някой Ви е продал менте, оплачете се в КЗП Само такова оплакване може да има реален бърз резултат след своевременна проверка. Без такава няма да се случи нищо смислено. Търговеца винаги може да каже, че тубата не е същата, която ви е продадена. Няма как да се докаже!
Българският пазар има една интересна особенност за разлика от по-западния свят. Огромен процент от покупките се заплащат при получаване на стоката. Нашият опит показва, че в сегмета моторни масла той е 99%(това не е истинска интернет търговия). Тази практика засега е във взаимен интерес и на двете страни по сделката. Клиентите искат да направят оглед при получаване или просто нямат «техническата» въможност да осъществат картово разплащане. Търговците пък си спестява допълнителни разходи по комисиони за виртуален ПОС терминал. Запомнете, че сделката може да бъде отказана при получаването. Запомнете, че имате право да върнете стоката до 14 дни след продажбата при определени условия, които са регламентирани. Всеки електронен търговец е длъжен да Ви създаде достъп до бланка за право на отказване от договор по член 50 на ЗЗП (Закон за Защита на Потребителите).
Напрежение
Преди време имахме хоби в MAXCAR.BG. Обикаляхме магазините в ролята на клиенти и питахме за цени на различни масла. Навеждахме глави от прехвъчащите тесли и питахме: Защо това масло в инернет е два пъти по-евтино?, Продавачите се усмихваха и отговаряха: В интернет се продават ментета!
Водили сме няколко лични разговори с наши клиенти на едро на тази тема. Те също са признавали, че го правят. Това са хора, които са купили масло от нас и едновременно твъдят, че сигурно продаваме ментета, защото цените ни са много ниски. Признават ни и казват: Какво друго обяснение мога да дам на клиента? Ти го продаваш с 30 лева по-евтино това масло. Какво предлагаш? Да му кажа, че съм алчен ли?
Подобна ситуация сме имали и наопаки. Един от шофьорите, които ни доставят масла сподели интересна история. Вносител, който ни зарежда (MAXCAR.BG) разправял под сурдинка, че маслата ни (маслата, които той ни продава!) сигурно са менте. Виждате колко мръсна може да бъде битката за крайни клиенти.
Тези два примера ни водят до извода:
ТЪРГОВЦИТЕ УМЕЛО ЕКСПЛОАТИРАТ СТРАХА ОТ МЕНТЕТАТА И ДОПЪЛНИТЕЛНО ГО НАСАЖДАТ!
Бизнесът има нужда от тази теза, защото тя манипулира решенията на клиентите. Когато всеки втори търговец я споменава думата МЕНТЕ, хората определено започват да живеят в изкуствен страх. Това е стар пропаганден трик. Можете да прочетете за механизма на неговото действие в МЕДИИТЕ ПОД КОНТРОЛ на НОАМ ЧОМСКИ. Търговците изполват личния си контакт с клиента. Отвличат вниманието му с устойчивата комбинация ПРОБЛЕМ-РЕШЕНИЕ. Въпросът, който можем да зададем е: Как тази заплаха гарантира произхода на маслата, които те самите предлагат? Спомнете си старата поговорка. Крадецът крещи: дръжте крадеца! Ще се съгласите, че напоследък този трик се използва умело във всички сфери на икономическия и политическия живот в България.
Извод: Ментета безпорно има! Страхът от тях е голям и затова проблемът изкуствено се раздухва. Свидетели сме на пазарна реалност МЕНТЕ, която не е в полза на потребителите, а е от изгода на търговците!
Взаимен контрол
Всички търговци на средно и високо ниво, също и вносители от бизнеса с моторни масла, се познават! Държавата е малка. До този момент не съм чували, някой да продава фалшиви масла, дори като клюка. Това има своето обяснение. Никой търговец със сериозни амбиции не може да си го позволи. Повечето фирми редовно взаимодействат с конкурентите си. Търгуват помежду си, комбинират се за внос, дават си стока назаем. Дори и при тези добри колегиални отношения, всички фирми се наблюдават внимателно за некоректни практики. Никой няма да се поколебае да натопи свой конкурент, ако той върши нещо нередно. Нормално е, борба за пазарен дял! Това е причината да няма скандали с фалшиви моторни масла в България. Няма, защото нито една сериозна публична компания не търгува с ментета! Те са запазена марка на сивата икономика, чрез анонимните и гаражни търговци.
Порочни практики
Задачата на всеки почтен търговец е да ви консултира коректно. Това обаче често не се слува. Понякога е злонамерено, друг път от липса на знание. В резултат на това, Вие сами, съзнателно разваляте двигателя на автомобила си!
Вече обеснихме, че благодарение на интернет бизнеса с моторни масла силно се променя. Печалбите на някои търговци се свиват, защото пазара налага по-ниска цена, респективно надценка. Как го компенсират (извън тезите за ментетата) Ще се опитаме да дадем един много ясен пример: Влизате в магазин и питате за Total. Те ви отговарят, че го имат, но не е хубаво, развалили са го или нещо подобно. Целта е да ви насочат към марка, от която имат по-голяма печалба. Тази схема е очернила доста марки, а Вие сте прецакани!
Друг пример: Влизате в сервиз, искате да си смените маслото. Сервиза раполага само с два вида масло във варели. Препоръват го, било супер и ставало за автомобила. Истината обаче е друга. Нужни са поне 10-15 вида масло, които да покрият нуждите на един сервиз. Вие пак сте прецакани!
Има една друга неудобна истина. Голяма част от търговците са технически необразовани за правилна консултация. Някои дори не боравят с интернет, където могат да намерят помощна информация. Препоръчват масла на базата на визкозитет и марка, а не на спецификации и одобрения — както е редно. Знаете ли, че 2/3 от автомобилите на FORD GROP се движат по родните пътища са с неправилно масло? Масова практика е да им се сипва масло ACEA A3/B4, а те се нуждаят от А5/B5! Много консултанти не разбират изискванията на ACEA C3! В резултат, множество автомобили имат проблеми с каталитичните си системи.
Тук не можем да не споменем за легендата: Старите двигатели се карат с по-дебело масло? За всеки, който е прочел документацията по SAE за визкозитет на маслата, това е пълна глупост. Ще напишем отделна статия за това. Темата е много интересна!
Един полезен образователен сайт ТУК
Един пример за фирмени одобрения на производител ТУК
Пример за технически сертификат на смазочен продукт ТУК
Качествата на едно моторно масло се измерват обективно лаборатория!
ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) — Европейска асоциация на автомобилните производители. Тази асоциация прави стандартизация на моторните масла по технически принципи, които нямат нищо общо с маркетинговите трикове на компаниите производители на смазочни продукти. С други думи, истината за качествата — черно на бяло. На втора линия се появяват фирмените одобрения. При тях механизмът е следния: Производител на смазочни продукти изпраща проба на производител на автомобили. Плаща солидна сума. Маслото се тества на определени двигатели и в лаборатория. Издава се сертификат за одобрение, че маслото е пригодно за двигателя. Производителят на масло получава правото да впише одобрението на етикета. Потребителите вече могат да са сигурни, че двигатялят ще работи коректно с това масло в определения му живот, при правилна експлоатация и интервал на подмяна. Всичко това се изобразява на етикета като VW 505.01 (например). Задача на един добър търговец е да провери в техническата документация на автомобила ви, да ви инфомира правлно за тези изисквания и да ви предложи продукт, който отговаря на тях. Уви, това не се случва! Търговците предпочитат да продават маслата, които им носят по-добра печалба и едновременно гарантират сделка от изгодна си цена. Залъгалка за наивни клиенти! Всеки с номера си.
Извод: Много търговци хвърлят вината на собствената си некомпетентност и алчност върху МЕНТЕТА.
Практики на подмяна
Публична тайна е, че има порочни практики в някой сервизи. Най-често просто не смянят масления филтър, понякога сипват различно масло от посоченето в сделката. Знаете, че не винаги можете да контролирате информирано същинската смяна на консумативите. Мога да Ви уверя, че това не е политика на самите сервизи, а кокошкарска далавера на някой недоволен работник. Никой собственик на сервиз не би допуснал такава глупост! Все пак го имайте в предвид. Случвало се е да се опитват да ни предлагат филтри с намигане. Вие сами си можете да си представите схемите. Не желаем да спекулираме. Просто е факт, че го има!
Преди година имаше един период в който пратките ни изчезваха. По-точно бяха крадени от конкретен човек в куриеска фирма. Много глупаво от негова страна, веднага го хванахме със съдействие от фирмата. Тогава се чудехме, колко е глупаво да правиш нещо такова. Хрумна ни, че липсите се виждат лесно, но подмяната трудно. От този ден нататък започнахме да опаковаме почти всички пратки в кашони. Внимавайте за това също!
ИЗВОД: Основният проблем на българския пазар е липсата на техническа култура, която е съчетана със злонамерени търговски интереси. Отговорността се преписва на МЕНТЕТА. Тази теза е удобна за всички. Дори и на ощетените!
Уплашени от скандала, колегите в Русия са заснели десетки видеа, които помагат да отличите оригиналните масла от ментетата. Представяме Ви няколко от тях, но в мрежата лесно можете да намерите още. За съжаление качеството им не е много добро, но авторите им заслужват адмирации.
*Бележка на автора
Рзвивам електронна търговия от едва две години. Не съм тесен специалист в сферата на моторните масла. Опитал съм се да ви представя моите лични наблюдения, без да имам особени претенции за експертни познания. Приемам критика, когато е градивна. Надявам се, че текста ще ви бъде полезен.
Благодаря за отделеното внимание!
Любомир Брестнички
Собственик на MAXCAR.BG
| |||||||||||||||||||||||
Shell Helix Ultra 5W-40 — 4000 Моторное масло: покупайте автомобильные жидкости в Интернете по лучшим ценам в Египте
Что такое программа бесплатной доставки?
Заказы * на сумму 350 EGP или более из выполненных Souq товаров в любой категории продуктов имеют право на БЕСПЛАТНУЮ доставку.
Вы получаете бесплатную доставку, если ваш заказ включает не менее 350 египетских фунтов из выполненных на рынке товаров. Любой товар со значком «Выполнено Souq» на странице сведений о продукте имеет право на участие и вносит свой вклад в ваш минимальный заказ на бесплатную доставку.
* Следующие типы товаров не включены в бесплатную доставку: копировальный аппарат, офисная мебель, стол, кондиционер и холодильник, набор мебели для спальни, детская мебель и декор, шины и колеса, садовая мебель, игры на открытом воздухе, стиральная машина, Посудомоечная машина, Матрас, Холодильник и Морозильник, Духовка, Плиты и Плиты, Стиральная Сушилка Комбинированная, Вытяжка, Набор Мебели для Столовой, Мебель для Гостиной, Беговые дорожки, Спортивное оборудование, Кровати и рамы; и подлежат доставке от 21 EGP до 237 EGP за отправку в зависимости от веса и скорости доставки.
Как я могу воспользоваться программой бесплатной доставки?
Просто добавьте желаемые элементы, выполненные Souq, в корзину перед оформлением заказа — убедитесь, что общая сумма для добавленных элементов, выполненных Souq, превышает или равна 350 EGP.
Что происходит, когда в моей корзине есть товар, но он меньше порогового значения?
Вы можете получить оставшуюся сумму, чтобы достичь порога бесплатной доставки, добавив в корзину любой товар, выполненный Souq.Как только общее количество выполненных Souq товаров будет превышено, вы получите скидку на бесплатную доставку.
Если вы хотите продолжить оформление заказа, не добавляя оставшуюся сумму для достижения пороговых значений бесплатной доставки, у вас не будет права на бесплатную доставку. Вы можете получить бесплатную доставку товаров, выполненных Souq, если общее количество выполненных товаров Souq в вашей корзине равно или превышает 350 EGP.
Как найти реализованные на Souq предложения?
Вот два быстрых и простых способа найти подходящие товары:- После поиска вашего товара выберите «Выполнено Souq» в левой части страницы и отфильтруйте товары, для которых предусмотрена бесплатная доставка.
- Искать удовлетворенные по значку Souq в результатах поиска и на страницах с подробными сведениями
Какую скорость доставки я получу, если у меня будет бесплатная доставка?
Стандартная доставка внутри страны занимает от 2 до 4 дней.
Следует ли платить абонентскую плату, чтобы всегда иметь бесплатную доставку?
Нет, вы получите неограниченную бесплатную доставку, если общая сумма добавленных товаров, выполненных Souq, в вашу корзину превышает или равна 350 EGP.
Могу ли я воспользоваться БЕСПЛАТНОЙ доставкой по всему миру?
К сожалению, БЕСПЛАТНАЯ доставка доступна только для жителей Египта. Мы прилагаем все усилия, чтобы в ближайшее время сделать его доступным на международном уровне.
Жалобы на автомобили Shell rotella
Shell Car Chemicals, Fluids & Lubricants.Вся оболочка. Рейтинги и обзоры. Вы нужны нашим участникам … Будьте первым, кто оставит отзыв об этом продукте. … Shell ROTELLA 15W40 GALLON. Закрывать. V dawg apbt
Таблица эквивалентных масел Shell
Правое плечо над верхом Golf
Shell Rotella T — это линейка продуктов для смазки двигателей для тяжелых условий эксплуатации, производимых Shell Oil Company. В линейку входят моторные масла, трансмиссионные масла и охлаждающие жидкости. Масло имеет рейтинг «C» для дизельного топлива Американского института нефти (API), а также рейтинг API для бензинового двигателя «S».Рейтинги различаются в зависимости от масла.
Best Topping dac
Shell Rotella Gas Truck рекомендуется для использования в бензиновых пикапах и внедорожниках, в том числе в более экстремальных условиях. автомобили, требующие использования моторного масла класса вязкости SAE 5W-30 в любых условиях движения.
Американская ассоциация кенпо каратэ
Описание продукта.Shell Rotella T6 5W-40 Diesel Engine Oil — это полностью синтетическое моторное масло с эксклюзивной технологией Triple Protection Plus, созданное на основе полностью синтетических базовых масел плюс усовершенствованные присадки для защиты от износа, отложений и разрушения масла ПЛЮС улучшенный низкотемпературный поток и повышенная экономия топлива производительность без ущерба для долговечности по сравнению с …
Неверность нарцисса
6 Shell. Shell была поставщиком масла номер 1 последние 12 лет подряд.Они тратят миллионы на исследования и разработки, чтобы создать самые передовые моторные масла на рынке. Они задают тенденции, а остальное следует. Люблю масло Shell! Моей машиной пользуюсь более 10 лет, и ее двигатель до сих пор остается чистым и мощным!
Многоблочные панели дверного звонка для зданий
Масла Shell Rotella выходят далеко за рамки, когда речь идет о поддержании чистоты и смазки компонентов двигателя вашего грузовика, что очень важно для сохранения. Узнайте больше о масляном фильтре вашего автомобиля. и почему это важно.Запланируйте замену масла с помощью Firestone Complete Auto Care, и позвольте нам заменить его для вас!
Sk hynix ssd vs samsung evo
Найдите полезные отзывы покупателей и рейтинги в обзорах Shell Rotella 550050318-6PK Полностью синтетическое моторное масло 5W-30 для газовых грузовиков для пикапов и внедорожников (1 кварт, 6 шт. ) на Amazon.com. Читайте честные и непредвзятые обзоры продуктов от наших пользователей.
Sql scratchpad online
11 марта 2020 г. · Ⓡ), компания по уходу за автомобилями, технологиями и услугами по запросу, объявила о закрытии стратегических инвестиций Shell Ventures.Spiffy предлагает автомобильные услуги по требованию для автопарков …
Uc berkeley Приемлемость крупными компаниями 2018
12 августа 2010 · «Да, Shell Rotella T Triple Protection Oil SAE 15W-40 будет отличный выбор для вашего применения.Хотя продукт в основном продается для дизельных двигателей, он также соответствует требованиям API SM для использования в 4-тактных бензиновых двигателях.
The artistpercent27s garden at giverny monet
Rotella T Triple Protection 10W30 Heavy Duty Engine Oil Артикул: 8360869 Это масло для тяжелых дизельных двигателей обеспечивает исключительную защиту от износа, превосходную чистоту двигателя, улучшенную защиту от окисления и повышенную стабильность к сдвигу и аэрацию масла.
Как Брюс Ли умер от отека головного мозга
Бутылка на 1 галлон Shell Rotella [SUP] ® [/ SUP] T6 Full Synthetic или Shell Rotella [SUP] ® [/ SUP ] Полностью синтетическое моторное масло T6 Multi-Vehicle для тяжелых дизельных двигателей и получите 7 долларов США. 2,5-галлонный баллон Shell Rotella [SUP] ® [/ SUP] T4 Triple Protection [SUP] ® [/ SUP] для дизельных двигателей для тяжелых условий эксплуатации и получите 10 долларов США.
Spiritual herbal WhatsApp group
1Shell Rotella T6, он полностью синтетический, и я слышал только хорошие вещи и их рекомендации.Вы знаете, что, если следовать логике, что, поскольку Shell Nutella (извините, Rotella) хорошо работает в дизельном двигателе, это хорошая причина использовать ее в BMW, столь же абсурдно говорить … 4 ноября 2020 г. · Shell Rotella ET Grease предназначена для универсальной консистентной смазки дорожных и внедорожных транспортных средств и оборудования для шасси общего назначения, рессор, шарниров, низкоскоростных подшипников (не подшипники дисковых тормозов) и вспомогательного оборудования, такого как косилки, прицепы, подъемники, ковши погрузчиков и т. д. • Чрезвычайно липкая и водостойкая смазка для подшипников… Список воспроизведения mp3-плеера MibaoНажав кнопку «Отправить», вы станете участником программы Shell Rotella® MyMilesMatter и разрешите rotella.com и mymilesmatter.com отправлять вам электронные сообщения. Вы подписаны на получение новостей, советов и полезной информации прямо на ваш почтовый ящик и электронную почту. GTIN # 00021400404434 Модель № 550045347 Полностью синтетическое масло для дизельных двигателей Shell Rotella T6 5W-40, 1 галлон Примечания по главе 1 Servsafe с ответами на вопросы безопасности продуктов питания
Цена Plex earth
- 13 июля 2020 г. · Shell обещает своим клиентам, что их эксклюзивная формула улучшит показатели экономии топлива на колоссальный 1.5% по сравнению с некачественными маслами SAE 15W-40. Это признание произошло благодаря высокоэффективным присадкам и продукту, разработанному со стабильностью к сдвигу, что в конечном итоге предотвращает потерю вязкости, обеспечивая исключительное масло … Контроллер Arduino dcc
- 7 января 2020 г. · Я сменил масло пару месяцев назад и использовал бензин 5W30 Rotella и, кажется, работает очень хорошо. Температура опускается до -20 по Фаренгейту, и когда я завожу машину, она не издает никаких сумасшедших звуков.Я бы порекомендовал это масло для любого климата, но я определенно могу подтвердить его эффективность при минусовых температурах. Готовая кабина 16×40 на продажу
- Найдите много отличных новых и подержанных опций и получите лучшие предложения на 1 галлоновый кувшин Rotella T6 Multi-Vehicle 5w-30 Full Synthetic 550046251 Motor Oil по лучшим онлайн-ценам на eBay! Бесплатная доставка для многих товаров! Противопожарный стик Spectrum blocking
- 4 февраля 2019 г. · Shell Rotella Gas Truck предлагается в трех классах вязкости, включая 0W-20, 5W-20 и 5W-30, и соответствует всем основным спецификациям производителей двигателей для легковых автомобилей, таким как GM dexos1TM Gen 2 as а также ILSAC GF-5.Shell Rotella T6 Multi-Vehicle соответствует требованиям API CK-4 для дизельных двигателей, а также API SN из-за того, как составлен продукт. Заводчики Cavapoo рядом с шарлоттой NC
- 7 октября 2020 г. · Класс вязкости, который, как мы знаем, предпочитают и которым доверяют наши клиенты1, теперь доступен в полностью синтетическом продукте. Shell Rotella® T6 15W-40 Heavy Duty Engine Oil — полностью синтетическое масло, разработанное для улучшенной2 защиты при тяжелых условиях эксплуатации. Shell Rotella T6 подходит для новых и старых автомобилей с дизельным двигателем, от тягачей / прицепов класса 8 до тяжелых пикапов, грузовых автомобилей, служебных и школьных автобусов… Cz p07 с rmr на продажу
- Shell Rotella® T6 разработан с пониженным содержанием золы, фосфора и серы, что помогает поддерживать эффективность новейших технологий выхлопа транспортных средств. Shell Rotella® T6 соответствует требованиям API CJ-4 к золе, фосфору и сере и доказал свою способность защищать ваш автомобиль. Craigslist salem free
4 лучших масла для двигателей 6.0 Powerstroke — Обзоры 2019
Фото Logan C / CC BY
6.0 Powerstroke — это чудовище двигателя, гигантский дизельный монстр, обеспечивающий невероятную мощность.Если вы сделали выбор в пользу одной из них, вы определенно на правильном пути, но большинство из нас стремятся максимально продлить срок службы наших двигателей, и одним из важных элементов этого является используемая смазка. Точнее, масло.
Мы провели небольшое исследование и нашли 4 лучших масел для двигателей 6.0 Powerstroke . Используя одно из этих высококачественных дизельных масел, вы обязательно продляете срок службы вашего двигателя и сэкономите деньги. Самое важное, на что следует обратить внимание, когда вы готовитесь к следующей замене масла, — это, конечно же, вес, и большинство владельцев рекомендуют 5W-40, хотя некоторые являются приверженцами 15W-40.
Shell Rotella (550019921) T6 5W-40 Full Synthetic — 1 галлон
Shell Rotella T6 — довольно качественное масло, и многие водители его поддерживают. Более того, это стоит довольно дешево. Rotella T6 использует формулу с низким содержанием золы, которая поможет сохранить ваши выбросы в чистоте и снизить количество углерода в вашем двигателе с течением времени, что, как все мы знаем, может быть серьезной проблемой. Если вы хотите отказаться от более дорогих брендов и просто получить масло, подходящее для вашего автомобиля, вы можете поступить намного хуже.
Valvoline VV70509 Premium Blue Моторное масло 15W-40 — кувшин на 1 галлон
Valvoline Premium Blue — еще одно отличное масло премиум-класса, которое обеспечит бесперебойную работу вашего дизельного топлива. Компания Cummins одобрила его для использования в их турбодизельных двигателях, поэтому вы знаете, что у него есть печать одобрения по крайней мере одной компании для использования в тяжелых условиях. Однако оно немного толще, чем ваше стандартное масло 5W-40, которое рекомендует большинство людей, поэтому, вероятно, оно не лучшее для использования в очень холодном климате.Но если вы не живете в холодном климате, это одно из лучших масел для 6.0 Powerstroke.
Mobil 1 98JE04 5W-40 Turbo Diesel Truck Синтетическое моторное масло — 1 галлон
Mobil 1 является одним из наиболее рекомендуемых масел владельцами Powerstroke. Однако высокая рекомендация и более тихая работа обходятся дороже, поэтому ожидайте, что заплатите немного больше, если вы выберете этот вариант. Это фантастическое масло, сверхстабильное дольше, чем у большинства его конкурентов.Если вы решите воспользоваться этим вариантом, вы в надежных руках.
Liqui Moly 2041 Premium 5W-40 Synthetic Motor Oil — 5-литровый кувшин
Масло Liqui Moly является еще одним фаворитом, и его часто рекомендуют как для автомобилей высокого класса, так и для тяжелых грузовиков. Поскольку оно поставляется в 5-литровом контейнере, вы обнаружите, что в конце дня оно также оказывается довольно дешевым, даже если сравнить его с некоторыми из лучших масел в этом списке. Если вы планируете использовать свой автомобиль с высокими эксплуатационными характеристиками, это может быть лучшее масло для 6.0 Электроэнергетические двигатели.
Преимущества высококачественного масла
Давайте будем честными: практически любое масло позволит вашему автомобилю работать. Однако вы можете получить большую выгоду от превосходного масла, что может не быть очевидным с самого начала. В конце концов, не все масла одинаковы.
Некоторые масла будут смазывать лучше, чем другие, даже при том же весе, так как оставляют слой смазки, который прилипает к металлу внутри вашего двигателя. Это приводит к меньшему износу и истиранию, и если вы используете их для продления срока службы двигателя, вы можете просто значительно продлить срок его службы.
Лучшую смазку можно проверить, стоя рядом с работающим двигателем. Он будет звучать «плавнее» и тише, поскольку все работает с меньшим трением. Многие водители утверждают, что они могут легко определить разницу, но важно убедиться, что вы объективны, если это то, что вы используете для своих «измерений».
Хотя это не рекомендуется, вы также можете получить лишнюю тысячу миль от действительно хороших масел, не выполняя полную замену.Если у вас ограниченный бюджет, возможно, вы захотите рассчитать вещи таким же образом. Некоторые пользователи Mobil 1 (см. Полные спецификации) выше даже утверждали, что проехали до 8000 миль между изменениями без какого-либо ущерба.
Вес имеет значение
При использовании стандартного масла SAE вес будет измеряться только одним числом. Это нормально, если вы застряли в идеальном пузыре, независимо от того, остается ли он на той же постоянной температуре круглый год, но в реальном мире у нас есть сезоны и некоторые дни, которые просто жарче или холоднее.
Когда вы смотрите на вес масла, вы получаете два числа SAE. Первый, занесенный буквой W, — это «зимний» рейтинг. Это означает, что масло будет работать с вязкостью, эквивалентной этому весу, после холодного пуска и достигнет второго числа при температуре около 210 ° C. Это сложный процесс, поскольку жидкости обычно становятся тоньше при нагревании, но достаточно сказать, что добавки работают.
Для вас это означает, что более холодный климат потребует более низкого зимнего рейтинга масла.Большинство людей постоянно используют мощность 5W-40 для своих двигателей Powerstrocks, поскольку в любом случае заставить их массивную трансмиссию вращаться может быть чем-то вроде задачи. Однако, если вы живете в особенно теплом климате, переход на 15W-40 ничему не повредит.
Самое главное
Однако самое важное для вашего двигателя — это регулярно менять масло. Даже самые лучшие масла для двигателей 6.0 Powerstroke следует полностью менять каждые 5 км миль, а фильтры также следует менять через регулярные промежутки времени.